طراحی المان های سه بعدی در طراحی سایت
نوشته شده توسط : طراحی سایت

المان های سه بعدی یکی از موارد مورد توجه هر کاربر و مشتری می باشد چرا که جذابیت یک المان سه بعدی همیشه باعث می شود کاربران بیشتر در آن قسمت از سایت باقی بمانند و بدین ترتیب می تواند اهداف سایت را با تصاویر و متن در کنار المان سه بعدی به کاربر منتقل نمود نوآوری در جاوا اسکریپت به حدی رسیده است که طراحان می توانند در طراحی سایت خود از المان های سه بعدی بهره ببرند یکی از کتابخانه های موفق در جاوا اسکریپت در این زمینه Three.js می باشد . ما در ادامه این پست به برخی از مثال های زیبای که با این کتابخانه ایجاد شده است می پردازیم .

Low Poly Earth : این المان توسط Saccone طراحی شده است او از یک المان HTML و چند خط CSS و جاوا اسکریپت برای طراحی این المان سه بعدی با استفاده از کتابخانه Three.js بهره برده است . این المان به شکل کره به صورت زیبا طراحی کرده است به طوری که این المان کرده ای شکل در حال حرکت می باشد و قسمت های از آن به عنوان المان های روی آن در حال حرکت است .

 


Treehouse Logo : یکی از کاربردهای المان های سه بعدی در لوگو های است که می توان طراحی نمود چرا که لوگو سایت یکی از بخش های مهم می باشد که باید در ذهن هر کاربری حک شود بدین ترتیب می توان برند مورد نظر را موفق دانست . با استفاده از این کتابخانه می توان لوگوهای سه بعدی ایجاد کرد و در بخش های متعدد براساس هر بخش و مناسب با آن لوگو را قرار داد تا مخاطب علاوه بر دیدن متن و یا تصاویر آن بخش لوگو سایت را نیز به صورت زیبا مشاهده نماید .

بشکه چوبی :یکی از المان های زیبای که طراحان توانسته اند با استفاده از این کتابخانه طراحی نمایند المان بشکه چوبی سه بعدی می باشد که قدرت این کتابخانه را در طراحی هر المانی به رخ می کشد در واقع طراح آن Nick Pettit برای درست کرد این المان از هیچ HTML و CSS بهره نبرده و تنها با جاوا اسکریپت و کتابخانه Three.js توانسته است این المان را به راحتی ایجاد نماید .

مخلوطی شکل : یکی دیگر از المان های که در طراحی سایت می توان از آن برای جذب کاربران استفاده نمود المان های مخلوطی شکل می باشند با استفاده از این المان های می توان کاربر را درگیر جو زیبای نمود که نمی توانند به سادگی از آن ها بگذرند و در میان این جو اهداف سایت را دنبال نمود که می تواند تبلیغ محصولات و یا سرویس های باشد که شرکت و یا سایت ارائه می نماید .

 





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 دی 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: